Detox

Saker jag bör detoxa på: 
  • Mjukisbyxor i skolan. Fler dagar än en gång i veckan är för mycket. 
  • Choklad och annat smågodis.
  • Bilddagboken. Man BEHÖVER inte uppdatera varje dag, Sandra.
  • One tree hill. Besatthet är aldrig bra.
  • Sitta vid datorn. Kommer att bli fyrkantig i huvudet snart...
Saker jag lyckats detoxa bort: 
  • Läsk och chips. Förtärs endast då och då när jag jobbar en gång i veckan (biograf). Bra jobbat Sandra!
  • Läsa läxor i sängen. Det sägs inte vara bra.
  • Impulsköp på CDON har minsann minskat drastiskt.
  • Greys anatomy. Tiden är flyttad till onsdagar då vi tränar så jag har ingen möjlighet att se det. Måste kolla upp när reprisen går...
  • Staplar av böcker jag lånat på biblioteket som jag aldrig hinner läsa ut. Jag har insett att jag inte har så mycket tid för läsning längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback