history books forgot about us and the bible didn't mention us

så har man överlevt ännu en skolvecka, och det är bara fyra veckor kvar till lovet. (jag måste sluta längta mig bort) veckan har innehållit balett, pyssel med maria, drillning, läxor och jobb. igår på jobbet såg jag linas kvällsbok (kände mig tvungen då jag läst boken) och den var helt ok. men som frida sa, dåligt filmad. kom nu att tänka på text lektionen som var helt ok jämfört med de två förra veckorna. jag har kommit fram till att även om vi har fått en kass lärare så ska han inte få förstöra mitt favoritämne där jag får göra det jag verkligen älskar - skriva. men bara för det slutar jag inte att hoppas på att Malin ska komma tillbaka snart, eftersom hon är så sjukt mycket bättre än den läraren vi har nu.. än har jag iallafall inte ändrat mig angående text valet i tvåan och jag hoppas att jag inte kommer göra det heller.

denna dagen ägnas åt läxor, musik och förmodligen någon film ikväll, ensam. ensam ensam ensam. soundtracket till mitt liv? nåja, nu ska jag räkna matte och lyssna vidare på regina spector - samson.
på återseende, sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback