Hur mycket jag än tar finns alltid lite kvar

Måndag igen och jag är trots en hel helg helt slut. Imorse var det matteprov som gällde, men det gick inget vidare. Fick dock reda på att jag fick VG på nationella i matte A och därför får jag VG i betyg. Tack Sten! Efter det vare lunch och sen svenska och engelska. Jag höll praktiskt taget på att somna på lektionerna och jag förstår inte varför. Vi hade till och med sovmorgon imorse. Det slutade med att jag hoppade över baletten idag (samvetet gnager...) och nu sitter jag här och bloggar istället.


Helgen var fin i alla fall, den började med jobb som vanligt på fredagskvällen. Viktor spelade match (och fyllde även 18 den dagen, grattis!) så min arbetskamrat blev Gisela. Alltid lika roligt! På lördagsmorgonen var den sista träningen med E1 innan genrepet och det gick bra! Soloträningen gick mindre bra, tyvärr. Vid halv två stack hela B1 hem till Susan och fixade det sista på dräkterna. Det blev vita och gröna band i midjan, minsann. På kvällen kom Maria hit och vi kollade när The Ark vann melodifestivalen och käkade popcorn, fiskar och vindruvor. På söndagen var det äntligen dags för genrep och det gick generellt bra. Vi öppnade upp med jubileumsprogrammet och tillslut hade alla visat sina program. Nu är det två veckor kvar till RM, nerverna kommer nog snart. På återseende! /Sandy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback