like soldiers we march on

tävlingen igår gick inte direkt som väntat... men ändån bra. lite väl långa poäng och vi fick inte en enda start vidare till SM (skandal) på solot fick jag 11,67 p. och i teamet fick vi 17,5 p. vi samlade iallafall på oss en del medaljer, trots de generellt låga poängen. Tilde och Olivia tog silver i duett minior, D gruppen tog guld (!!) i team minior, Mia och Cecilia tog brons i duett junior, B2 tog silver i team junior och B1 tog brons i team senior. Det slutade med en bronsmedalj för vårt team iallafall, och det var inte illa pinkat det heller ;P


B1 på prispallen

idag sålde vi påskris på spara och konsum, vilket gick ganska trögt. sedan åt jag våfflor (våffeldagen idag ffs) och slutligen jobbade jag mellan fem och kvart i nio. Hann se en ganska bra bit av den nya Beck filmen och jag gillade den skarpt! Kanske får gå och hyra lite Beck filmer? (detta är den första jag sett) anyways, nu är det dags att crasha i sängen. på återseende! /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback