you can't hurry love

friday im in love, ungefär. eller inte kär, men det är skönt att det är helg menar jag. dagen har varit allmänt seg men jag har i alla fall fått reda på två betyg; engelska - mvg, rörlig bild - mvg. så det var ju inte helt fel. jag blev helt ärligt ganska förvånad angående rörlig bild, eftersom jag inte trodde jag låg alls bra till. kul att bli överraskad ibland :)

ikväll är det inget jobb för min del, jag har bytat dag med johanna vilket innebär en slapp tv- och datakväll för min del. skönt! just nu sitter jag här och planerar min morgon dag. funderar på att åka in till ystad med 09:50 tåget för att handla ett linne och morsdag present, sen hem, in på erikshjälpen och sen in på Bo ohlsson för att se om dom har textil färg (som jag ska använda till linnet). resten av helgen blir lugn med lite plugg och jobb på söndagen. nu: se slutet på talang, Auf widersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback