Your so sweet you caused me caries

Då var SM helgen över, och det har verkligen varit en toppenhelg! det inleddes med en shoppingdag i knalleland och hela fyra klänningar, ett par skor, en sjal, en tröja och ett linne fick följa med hem. sedan åkte vi till skolan där vi skulle sova och B2 tränade och sånt. På lördagen var det dags för tävling och B2 hamnade på en hedrande sjundeplats - inte illa pinkat! på söndagen var det final och efter en sjuhelsikes show vann Staffanstorp 1 team senior - och det är så drill ska se ut. på team junior var det kalmar j1 som kammade hem guldet för andra året. i duett senior vann Oliva Wennerlund-Abdeli & Erika Eriksson från Fristad och på junior guldet togs av Helen Parri & Camilla Jensen från Staffanstorp. I ind. senior vann Susanne Bengtsson från staffanstorp och Anna Gustafsson tog hem guldet i ind. junior. för mer information, gå in på rum och klicka vidare till SM hemsidan.

image97

Denna veckan började inte alls bra. i matten ligger jag så långt bak att jag inte kunde göra provet i måndes, och för att kunna göra det på torsdag måste jag jobba som ett svin tills dess. Kom nyss hem från återträffen och paniken studsar i mina ådror. Imorgon är det kemi prov som jag inte ens har börjat på - well, i guess i have to do that now. wish me luck, på återseende! /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback