kanske ljög vi hela tiden för att vinet skulle kännas lite dyrare

sitter i biblioteket på skolan och skriver ett arbete om Greta Garbo, titta på henne! hon är vacker som en sommardag. eller en kall höstdag där vinden blåser rakt igenom hjärtat och solen bländar så man får kisa med ögonen men det gör ingenting för allting känns så där underbart som det bara kan göra just en sån dag. visste ni att hon är rankad som den femte bästa skådespelerskan genom tiderna? en liten svensk född på 1900-talet, det är inte dåligt det.

dagens låt: Lars Winnerbäck - Och Det Blåser Genom Hallen

image433

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det skulle vara jätteroligt :) Så jag tackar ja!

Postat av: Elin

Okej, jodå fredag funkar tror jag bestämt. Jag måste bara fråga för jag är nyfiken, vad kommer hända med intervjun sen och sådär, vad ska den användas till? Jag vet inte riktigt var vi skulle kunna vara, men vi skulle ju kunna träffas utanför något arbetslag eller något kanske :) Kram

2007-11-12 @ 20:19:04
URL: http://elinkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback