when did your heart go missing?

idag var det yrkesdag i skolan, eller vad man nu vill kalla det. det kom olika personer med olika yrken (såklart) och berättade vad man kunde tänka på och sånt. gick på tre fullständigt onödiga och två alldeles underbara. men det var väll ingen nyhet att jag vill syssla med foto och journalistik? en artikel om dagen kan ni hitta här, skriven av min gode vän m.

image451
jag i en korridor, foto: M

jag har nog inte någon riktigt bra ursäkt till att mina ben ser pygmé aktiga ut, dom är helt enkelt väldigt korta. men det kunde varit värre, visst? att det dessutom är en konstig vinkel på dom har jag inget svar på. allt utom tightsen och klockan (som är second hand) kommer från H&M, om någon undrade.

imorgon är det dags, skottland från torsdag till söndag där jag och f ska uppleva skottland på fredag och vara på konvent lördag-söndag. riktigt roligt ska det bli! hinner förmodligen inte blogga imorgon, så vi hörs på måndag. Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback