helgen

helgen har varit fullspäckad, som vanligt. i fredags gjorde jag dock ingenting, men kvällen gick alldeles för fort. på lördagen var det drill mellan 10:00-14:00, sen kom Elly till mig och sen åkte vi till Lalle och träffade girlsen för en tjajkväll. vi käkade lax, tittade på svensson svensson (<3) och se upp för dårarna, åt vaniljbullar, chips, glass, godis och och och.. usch, vad jag hade ont i magen sen. jaja. mysigt iaf! igår, söndag, var det först träning med juniorduetten (H&L), sen jobbade jag lite på auktionen (det gick MYCKET bättre denna gången, även om det inte gick dåligt förra) och sen åkte vi till ystad där vi skulle spela lazerdome och käka pizza med juniorerna och seniorerna. riktigt kul! nej, nu börjar min matte snart. ska vara riktigt duktig denna veckan med läxor osv så jag kan fira det med maria på fredag med massa mys. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback