Onsdag

då var det onsdag, med andra ord är helgen riktigt nära. har gått runt hela dagen i mina helsvarta converse, och det har känts väldigt underligt må ni tro. dom känns stora, kantiga och gummiaktiga. det var ett tag sen jag gick i converse.. på tal om skor, mina drillskor kom igår (!) det var banne mig på tiden. här kommer en bild på mina gamla (till vänster) och de nya (till höger) lite skillnad va? ni skulle sett sulan på de gamla, finns knappt någon kvar.

image349

oh, förresten. ni missade väll inte säsongspremiärern av greys anatomy? sjukt bra serie, får inte missas!
nej, tillbaka till franskan och lite tv. puss :*

dagens låt: Lars Winnerbäck & miss li - om du lämnade mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback