söndag

hej mina vänner. det är söndag och helgen är snart slut. men vad gör det? ett helt lov väntar.

i torsdags tog jag bussen in till ystad där jag först tittade på lite handboll och sedan gick vi hem till c för filmkväll. i fredags åkte jag och e till malmö för en heldag av shopping och många fina saker blev det! två kjolar, två par skor, örhängen, halsband osv osv. så här mycket har jag inte handlat på länge.

igår, lördag, var det först träning som vanligt. kvällen tillbringades med att tejpa stavar och titta på sex and the city och melodifestivalen. jag tänker inte kommentera det sistnämna mer än att det var pinsamt och sorgligt. dom fina brödrarna i röd kostym var värda att gå vidare iallafall.

oj, vilket tråkigt inlägg. nåväl, så är det ibland. nu ska jag sätta på en film trorja och dricka en till kopp thé. sedan ska jag sy, har massa projekt som behöver tas tag i. ha en fin söndag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback