musik non stop

image602ikväll åkte jag, f och m till vårt kära malmö för att se teateruppsättningen snövit. den var alldeles fantastisk, jag älskade den! man ska inte bli avskräckt för att det är en familje/barnteater, den var hur fin som helst. fler sådana saker borde man göra en helt vanlig trist vardag, för det lyser verkligen upp. jag hatar att vardagar är så fruktansvärt gråa ibland och det känns ofta så meningslöst och som att allting bara går runt, runt, runt. men det är ju det som är saken, det behöver inte vara så. man styr själv över sina dagar, över sina beslut. vem är det som säger att man inte får ha picknick mitt i veckan, eller bjuda hem sina vänner på ett tekalas, eller åka till malmö för att se teater en helt vanlig onsdag? jag tror minsann jag ska skriva en krönika om det där. nu ska jag se en film, puss på er!

(för bokning och information om teatern, se
här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback