studentdagen

jag är ledsen för den extremt dåliga uppdateringen på sistone, men nu är jag back on track! som sagt så var det the used i onsdags, och det var den fucking bästa konserten jag har varit på! det började med att vi var i köpenhamn vid typ elva (träffade jenny och rebecca på stationen). sen tog vi stadsbussen ut till vega och började köa. under dagen träffade vi alla i bandet utom bert, eller vi såg bert iallafall :P så vi fick lite autografer, tog kort och jag fick min sko signerad av dan. vid åtta var det insläpp och vi kom fram till andra raden. men det var fruktansvärt varmt så vi stack upp på balkongen istället ^^ efter en timme och tjugo min typ öppnade de med The bird and the worm och hela konserten var så sjukt jävla underbar. massa gamla låtar, massa ös och jag skrek och skrek och skrek och skrek. "fuck me and FUCK YOU!" - Bert "Oh, what a nice scarf you have there, has your mother made it?" - Bert

på torsdagen var
vi lediga, eftersom draman var inställd och jag behövde inte komma på matten. nice! jag åkte in till ystad vid tolv ändå, för att fika med maria och sen shoppade vi lite. hittade två klänningar, två par örhängen och ett armband :) på kvällen kom ellen hit och vi lagade mat och åt den på typ en halvtimme och sen stack vi ner på biografen och såg Pirates of the carabbean - vid världens ände. Efter det nannade hon hos mig och nu sitter jag här när hon fortfarande sover.

idag är det dags för student i ystad, och den jag ska till är såklart anna! hon går ut vid fyra tiden tror jag, så vi ska nog åka in med två tåget ser det ut som. sen ikväll är det studentfest på ip som gället. ciao!

ps. bilder från the used och allt annat ligger så småningom uppe på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback