du fastnar perfekt i min polaroid

när man har gått i skolan från klockan 8.00 - 16.15 är man ganska slut när man kommer hem. förutom att dagen har varit lång, så har den mest handlat om vår temavecka. jag brukar vanligtvis hata grupparbeten, men detta går så pass bra att jag börjar bli orolig att det ska utbryta i kaos imorgon. får iallafall nytta av mina nyinlärda grafkunskaper, till vår tjusiga broschyr. vem vet, kanske lägger upp en bild här på bloggen i slutet av veckan.

fick dock ha en "vanlig" lektion i slutet av dagen, då jag redovisade om en himla bra
bok. det gick ganska ok. precis innan jag började, och var ganska nervös, tänkte jag "dom är ju bara människor, hur farligt kan det vara?" ett litet tips sådär. det är ju ingen stor grej egentligen. nu ska jag sova en sväng och sen är det duetträning. puss!

dagens låt: Kent - Gravitation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback