it infected the way that she dances

image607

det finns både för och nackdelar med fredagar, konstigt nog. egentligen borde ju fredagar vara fantastiska rakt igenom. och det är dom om man tänker på att jag har både digialt foto (ny kurs denna terminen), grafisk kommunikation (också ny) och text B (som börjar om 15 min) och hela fredagskänslan är underbar, eftersom man vet att man har en härlig helg framför sig. det negativa är att mitt schema börjar 8.00 och slutar 16.20 och det är brutalt. det är inte mänskligt att behöva gå så länge på en fredag, det är inte snällt någonstans. ikväll får jag fint besök, också ska vi, och fler,  fira min bror, för han fyller ju faktiskt 19 år idag. knäppt egentligen, jag känner mig flera år äldre än honom men jag har ändå inte fyllt 18 än. men jag tackar inte nej till smörgåstårta. puss!

(och jag saknar en speciell)

dagens låt: Tiger lou - nixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback