j'aime



jag hittade denna videon på
the cherry blossoms girl, och trodde direkt att det var på engelska då jag endast har sett den versionen. till min förtjusning är den, såklart, på franska. och på något sätt, trots tidigare skyfall, blev jag så himla glad (detta bör jag nog också tacka en fin vän) jag älskar verkligen det franska språket, allting blir så mycket finare. första året på gymnasiet läste jag steg ett i franska, just nu läser jag steg två och i trean hoppas jag även att få kunna läsa steg tre. jag vill så innerligt att det är något jag kommer få användning av och inte att det blir ett sådant skolspråk som man har glömt ett år efter man har slutat skolan. jag vill till paris och prata språket flytande med massa nya vänner. jag vill så himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback