Tränarutbildning i Linköping

I helgen var jag, som jag skrev förra veckan, på tränarutbildning i Linköping. det var mycket mer folk än jag hade förväntat mig och det mesta var väldigt lärorikt. vi gick efter en metod som är utarbetat från frankrike där även lite balett ingick - och det var extra roligt! ser fram emot de kommande träffarna, där vi ska lära oss om idrottpsykologi, kost, anatomi osv. det kommer vara två träffar per år (en i januari och en i juni) och fyra steg. och jag har nog aldrig haft så tung packning, som jag hade när vi fick gå genom hela linköping till och från centralen. men det var det värt!


en emma och en sandra påväg till centralen i linköping (och nej, jag vet inte varför jag böjer på benen)

Kommentarer
Postat av: ma

då har du minsann inte varit på festival! på tok för mycket kläder PLUS tolv liter vin. I STARKASTE SOLSKEN (jag kände bara för att klaga lite hihi). vet du hur jobbigt det är! fruktansvärt ska jag tala om. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback