veckan

det känns som att denna veckan har varit lika lång som en månad, minst. och händelserik har den varit. här kommer en liten sammanfattning.

måndag: sista dagen på jullovet. jag var hemma hos m och drack te, åt kladdkaka, spelade kortspel och fnissade åt ingenting. min andra
krönika puplicerades i YA.

tisdag: skolan började igen. ganska kul. träning hela kvällen.

onsdag: jag var ganska förskyld och gick hem efter halva skoldagen. jobb på kvällen. började fundera serröst på att hoppa av fysik A.

torsdag: fick tillbaka alla mina psykologiprov/test, som jag gjorde i slutet av höst terminen. hade gått förvånandsvärt bra. jag hoppade av fysik A och det var det bästa beslutet jag har tagit på länge. på kvällen var det träning med my, som vanligt.

fredag: började på två nya kurser, digitalt foto och grafisk kommunikation. älskade båda. fick låna hem en systemkamera över helgen. (cravings) på kvällen fick jag äran att bli körd till tomelilla av e, som tillbringade kvällen och natten här. vi firade även bror som fyllde 19 år med smörgåstårta och chokladpudding. yum yum!

lördag: träning med M1. fick hjälp av anja både på träningen och efter, med att fixa med dräkt. tack! på kvällen åkte jag och j till lund och åt på kinarestaurang och tittade på bio. så himla bäst.

söndag: idag var det först träning med duetten. sedan hjälpte jag pappa lite och fixade lite till med dräkt. städat hela rummet och mest tagit det lungt. nu ska jag se resten av  narnia filmen och plugga lite grann. imorgon är det ny vecka, med nya tag. det blir nog bra. ta hand om er! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback