En kopia av en kopia

Hejdär.

Fredag, don't we just love fridays? Dagen började med uppsamlingsnationellttest i svenska, uppsatsskrivning p.g.a att jag var sjuk då det egentligen var. Var klar på två timmar, gick ganska okej. Visst det kunde gått bättre, men det kan väll allt? Aja, inget så värt att lägga ner tankar på. Sedan hade vi bara engelska, idrott och SO. Fem över fyra tog jag, Frida och Linda in bussen till Ystad och träffade resten av vår drillgrupp (Ellen och tränare Susan) utanför Snuggels. Trevligt tyckte jag :) Blev även tillfrågad att göra föreningens hemsida och det vill jag faktist. Tycker det är kul med sånt och så kommer jag lära mig en massa. Också får jag fotografera :D Paparazziiii.

Så, vad gör Sandy en fredagskväll som denna? Nja, hon tänkte datanörda lite, titta på tv och sen SOVA. Eftersom man ska upp och drilla klockan åtta imorgon blir det inte så sen kväll :)

Kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback