i don't love you like i did yesterday

Både påsken och lovet är över och den sista dagen tillbringade jag i baltiska hallen med My Chemical Romance och Funeral for a friend på scen. Förvånansvärt mycket bättre än vad jag trodde dom skulle vara, detta gör jag gärna om! Mina konsertbuddies var Rebecca, Jenny, Malin och Linnea (två sista är kompisar till Jenny från Karlskoga) och jag hade faktiskt riktigt skoj. Im sorry for you guys who missed it!


image67

fler bilder finns på bilddagboken/turbulens


Då var det alltså första skoldagen idag, och det kändes riktigt drygt. Jag längtar redan till helgen, som inleds med Billie the vision and the dancers på KB, can't wait! Imorgon ska jag beställa biljetter till GC den 30 Maj också tänkte jag. På återseende! /Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback