jag vill bara jag vill bara jag vill bara

då var vi vid veckans slut, en tuff veckas slut. det började med att mamma blev sjukskriven någon gång i tisdes, hennes blodsocker var alldeles för högt. sedan på onsdagen fick morfar åka in till sjukhuset och det visade sig att han skulle operera bort sin galla. well, på toppen av berget fick jag ett nyhetsbrev från vega.dk där det stod att the used kommer till köpenhamn. drömmen! alltså blir det jag, rebecca och jenny som ska se dem den 6 juni. för övrigt så har jag simmat två dagar, haft avslutning med duetten: hanna & louise och solot: my och tillsist e-grupperna. ikväll var det även avslutning med b1, som vi firade med taco-night och lite buzzspel! igår kväll var det tjejkväll hos carro med tjejerna och det var lika skoj som vanligt. idag åt jag och maria även en geishaglass och den äter jag gärna igen. nu ska jag se vidare på satc, på återseende! /Sandy


image92

Kommentarer
Postat av: maria

jag äter gärna upp dig igen, MUMSIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback