kom ihåg mig då

påsklov, mina vänner, påsklov. i fredags inledde jag kvällen med att äta grillat för första gången i år, hej sommar! efter det bar det av till Sjöbo på fest med maria, marika, rasmus och anton. några snappsar tequila rose, två glas smirnof ice, en del utspilda vinglas, lite winnerbäck och en ganska lyckad kväll senare var vi påväg hem i en fylld taxi och vid två tiden somnade jag gott. (bilder från festen: turbulens.bilddagboken.se) lördagsmorgonen innebar att gå upp vid åtta och sedan iväg för att träna knattarna. men det gick bra, dom var till och med så duktiga att dom fick leka!

image44image45image46

nu är det söndag och jag ska snart käka frukost och sen träna hanna och louise. förresten så gick matte- och kemiprovet prima, jag hoppas på vg! vi ses i solen, /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback