little dysfunk you

igår var det säsongens sista tävling för min del, skånedrill i staffanstorp. hela 89 starter skulle tävla och tomelilla bidrog med 18 av dem. först var det miniorernas tur, som sedan fick avsluta dagen vid lunch. my tog en silvermedalj och hanna & louise likaså. jag är så stolt över dem! första gången de gör solo och duett och kommer på andra plats. även olivia och tilde kom på pallen på en tredjeplats och d-gruppen tog också en bronsmedalj. sedan var det juniorerna och seniorernas tur, där ingen av tomelilla tog medaljer men det gick ändån ganska bra! som jag önskade på kemin, var jag nöjd över säsongen och min prestation på tävlingen när vi var påväg hem.

image82
B1, fler bilder från tävlingen finns på bilddagboken

när vi äntligen var hemma från tävlingen vid halv sju tiden, var det in i duschen i raketfart och sedan iväg till ystad igen. tjejmiddag hos ellie stod på tur och jag hade skitskoj! det var jag, ellie (nyckelpiga), martina (tomat), carro (_morot), frida (ekorre), lalle (modig, det är prima som det är!) och louise (logaritm).



idag har jag varit för trött för att göra någonting, så det har blivit mycket satc och halvstängda ögon. ska försöka göra lite matte och kanske franska ikväll också. snart oc! på återseende, /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback