vardagliga rädslor

franskan inställd, thank you god! har funderat en del på vardagliga rädslor idag (mest på 1,5 h långa mattelektionen, ZzZzzZ) t.ex: 

  • försova sig.
  • missa bussen. (hör lite ihop med förra punkten)
  • komma försent till något.
  • få mindre än godkänt på ett prov.
  • glömma bort att man bestämt träff med någon.
  • glömma att göra läxan.
  • glömma bort träningen.
  • tappa tallrik eller glas i golvet MED mat/dricka på och i.

faktum är, vad kan egentligen hända om man råkar ut för någon av dessa sakerna? fine, man kanske gör bort sig och man kanske missar något. men det är ju inte precis som att livet går under för det. imagine that, jag borde lyssna mer på mig själv! nu ska jag ta bussen hem och sen ta en tupplur. det är kallare idag, brillorna stannar nog i väskan. solen, var är du? på återseende, /Sandy


Kommentarer
Postat av: Elin

missa bussen är min största rädlsa varje morgon.

Postat av: sandy

eller hur! ändån är man alltid lika sent ute varje gång och det är på håret man hinner med..

2007-04-18 @ 18:17:43
URL: http://june.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback