this shit is chokladsås

This shit is choklad sås
K-C-O-L-A-D-E-sås
This shit is choklad sås
C-H-K-O-L-A-D-E-sås

Vispa x5 grädde mums mumsi x3 i magen
Skiva x4 bananer
en fuckad kniv som slant åhh vilken klant, jag slant!
aaaaah!!!

Med mina kleeeetiga fingrar
blandade jag gräääädde och hallon
glass, maränger, bananer, grädde,
multivitamin, chokladsås och pralin.
jag spyr som en kanin,
beter mig som ett svin
fyfan vad jag mår bra!

hacka x8 maränger
massera ut choklad sås
shake well before use
femte portionen, är fortfarande hungrig
ge mig mer, ge mig mer!

Med mina kleeeetiga fingrar
blandade jag gräääädde och hallon
glass, maränger, bananer, grädde,
multivitamin, chokladsås och pralin.
jag spyr som en kanin,
beter mig som ett svin
fyfan vad jag mår bra!

This shit is choklad sås
K-C-O-L-A-D-E-sås
This shit is choklad sås
C-H-K-O-L-A-D-E-sås

This shit is choklad sås
K-C-O-L-A-D-E-sås
This shit is choklad sås
C-H-K-O-L-A-D-E-sås

skriven av Dept anor för ungefär två år sen. nu förstår ni kanske varför min musikaliska karriär inte blev så långvarig?

Kommentarer
Postat av: maria

haha vi är så söta!

Postat av: f

haha lätt bättre än vad jag kunde minnas! :D gud vad charmiga vi är då! dags för ett Best Off album snart? ;D

2007-08-17 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback