hemma från GBG och PIER PRESSURE

då var man hemma från göteborg och pier pressure. faaaaaan vad underbart det har varit! i söndags gick jag upp klockan fem och sen åkte vi till ystad för att hämta l och e och sedan vidare till malmö. fem timmar efter tåget gått från malmö och ett byte i nässjö och ett i falköping var vi framme i GBG. jag älskar den staden! spårvagn till vandrarhemmet och sen stack vi till frihamnen där festivalen var. under dagen såg vi neverstore, blindside, chemical vocation, less than jake, the sounds, gogol bordello (assköna), mando diao, billy talent, avril lavigne och my chemical romance. helt JÄVLA UNDERBART! bästa sällskapet hade jag också <3

på måndagen var det nordstan hela dagen lång och tåget hem halv åtta. blev en hel den fina inköp, bilder kommer i ett annat inlägg. har dragit på mig en rejäl förskylning och natten var inte nådig. frossa, konstiga drömmar och en bultande huvudvärk. nåväl, jag har haft skitskoj i alla fall. I had the fuckin time of my life

imorgon drar jag till karlskoga för att bo hos jenny till den 8e.
ska bli grymt skoj! alltså blir det inte alls mycket bloggande denna veckan, men desto mer blir det när jag kommer hem nästa vecka. det är sommarlov, lev livet allihopa. det tänker jag göra!

image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback