I like my money right where i can see it; hanging in my closet

denna onsdagen är snart över, skönt. spenderade två timmar av min morgon med att höra fågelkvitter på biologilabben - det gör jag inte gärna om. sedan hade vi biologi i tjugo min där vi fick se en etologifilm som roy, rasmus, linda och carro hade gjort - riktigt underhållande! vi fick även tillbaka biologiprovet vi gjorde förra veckan - mvg! sedan var det orientering som stod på schemat, men imed min allergi så stack jag hem istället (tack för skjutsen, lalles mamma) och var hemma halv tolv.

sen dess har det inte hänt så mycket spännande. som ni kan se har jag startat en ny kategori i min blogg - funderingar. där kan ni följa några av mina tankar i skrift och jag hoppas det blir till belåtenhet. jag satte precis på säsong tre av satc och nu tänkte jag skriva klart min labbrapport. eller inte tänkte, jag ska. har skjutit upp den alldeles för länge och gått med ångest över den. så, idag ska den bli klar! förhoppningsvis börjar jag på svenskan också, men annars får jag göra den imårn istället. i helgen blir det simning, förhoppningsvis pirates 3 (om jag hittar någon att gå med, någon som är intresserad?), vila och plugg. au revoir! /Sandy

20:33

Så, done, finito. Labbrapporten är klar och jag har även hunnit med sjöbo - flygrakan en runda med pappa, fika hos mormor&morfar och börjat på svenskan. Nu blir det ännu mera SATC, lite svenska och lite thé på det. mums! over and out, Sandy

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är så mycket enklare att välja SATC framför lapprapport :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback