I said pablo diablo go to hell

första dagen efter mini-lovet, och det kändes imorse. hade det sista nationella provet i engelska mellan 8.00-10.50; hör- och läsförståelse. gick mindre bra, men det är en annan historia. sen vare lunch, hem om till andrea och sen bussen hem. började packa så smått till klockan var lite i tre, då jag hade bokat en intervju med mats ekberg. stack på den, klar efter tio min och sedan handling inför imorgon. sen hem och skriva klart artikeln (klar på en timme, im good!) och nu sitter jag här. nåja, jag får väll ta tag i städning av rummet. väskorna är packade, imårn bär det av till borås! vi ses på sm, ciao!

image96
ps. fick min the used biljett på posten idag, jag får rysningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback