the world according to Pablo

som ni har sett på de senaste rubrikerna så lyssnar jag en hel del på billie the vision just nu, vilket jag tycker är fruktansvärt bra! jag kan inte hjälpa att jag har grym musiksmak.

skoldagen gick relativt smärtfritt förbi. först en drama lektion på två timmar där vi framförallt bara skojade runder. sedan skrev jag matteprovet och efter det var det hem som gällde. blev hämtad av daddy och köpte lite tonfisk och svamp som jag senare blandade med pasta och lite grönsaker. gott! har även hunnit bli klippt, vilket resulterade i en lite kortare frisyr. ikväll blire förmodligen mr bean filmen på bio, hoppas det iaf! på återseende, /Sandy

ps. gjorde vuxenprovet precis, och enligt dem verkar jag vara 22,5 år. haha! gör det här ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback