these days

godkväll mina vänner. känns som jag inte har bloggat ordentligt på evigheter.. sry! iförsig finns det inte så mycket att blogga om nuförtiden. det är mest skola, läxor och träning som gäller. i helgen ska jag försöka att inte boka fredag och lördag kväll, som varit bokade alla helger sen jag kan komma ihåg. känner att jag behöver ta det lite lungt.. kommer säkert bli uttråkad efter en timme, men vi får se. det ryktas ju om en tacokväll också, och det hade faktiskt varit trevligt. men jag har ju lovat mig själv att inte boka in något.. hmpf. vi får se som sagt. på torsdag är det första gången på webdesign kursen och på söndag ska jag på en photoshop kurs i malmö. kul! hoppas det blir lärorikt. nej, nu ska jag göra lite thé, läsa igenom matten lite till, öva på engelskan och slötitta lite på 13 snart 30. sen blir det sängen. puss!


behöver köpa ett par vinterskor, men tills jag hittar ett par hade jag gärna trippat runder i dessa. skitfina!
bild: Din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback