fett är gott


godkväll, everyone. söndag idag, förmodligen ingen som missat det. tacokvällen igår blev lyckad, dock var alla riktigt trötta men vi hade kul ändå. och som min kära vän martina så smart kommenterade, ja "fett är gott!" på vägen hem tappade jag såklart min mobil i taxin, så den får jag inte tillbaka förrän imorgon. (ifall nu någon har försökt få tag i mig, vilket är mindre troligt) nåja. just det, tränade mitt team för första gången i gårmorse också och det gick jättebra. dom kommer bli grymma :* idag har jag även tränat h&l i duett och sen har jag varit i lund med mamma och mormor. lite inköp blev det, såklart.

image333

- svart & vit mössa från kapahl
- gråa & blåa benvärmare från H&M
- svart linne och svarta leggings från Gina tricot
- halsband från indiska
- efterlängtad kofta och gul tunika från indiska

jag är nöjd! och det är väll det som är det viktiga. nä, nu ska jag göra mig lite te, titta på Miss secret agent 2 och plugga lite. sovmorgon imorgon, skönt. au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback